Çöpçüler Kralı / The King of the Street Cleaners Replikleri (1977)

Mobil uygulamamızı indirin!

Türkçe:
İngilizce:
Kitapp sözleri için kitapp uygulamamızı indirin;

Yönetmen / Director: Zeki Ökten

copculer-krali-kemal-sunal-replikleri

Parka gidecekmiş iki gözümün çiçeği.

Kovdurucam ulan seni, hatta kovuldun, siktir git.

– Abi gecmiş olsun, noldu?
+ Üşüttüm biraz…
– Bi durum mu var nedir? Yardımcı olalım?
+ Üşüttüm dedim ya bee!

Çöpçü ablama bindi.

Bu herif bu karıyı atar.

– Noldu kız senin belediyeci?
+ Allah onun boyunu devirsin anam ölmeden almam seni diyor.
– Anasını mı öldürsek baba?

Çöpçü deyip geçme baba, muazzam para alıyolar.

Sen de istiyo musun kız sidikli?

Verelim bu kizi belediyeciye baba, yoksa o.pu olacak.

Allah’ın sevgili kuluymuşsun lan Apti, iyi ki evlenmedin şu deli kızla.

Hacer: Bana da alır mısın?
Çöpçü: Alırım ama amirim kızar…
Hacer: Hoşt o ne karşıyormuş?
Çöpçü: O kızın etrafında dolandığını görürsem, ağzına sıçarım dedi!

Anne: Amaaan hayırlısylan şu kızı bi başgöz edeydik.
Baba: Karar veremez ki bu salak maymun iştahlı!
Abi: İstiyorsa ver bu kızı o çöpçüye baba. O.pu olacak yoksa. bizi katil etme.
Diğer abi: Nasıl olsa o da belediyeci. Maaşlı bi memur.
Baba: Kaç para geçer eline?
Ufak erkek kardeş: Muazzam para alıyo bunlar baba. Çöpçü deyip geçme.
Baba: İstiyo musun kız sidikli?
Anne: Onun gönlüne bırakma be. Ne anlar deli bok?!
Baba: Olur söyle çöpçüye yarın gelip istesin seni!

İlgili Bağlantılar:
IMDb
Sinemalar

Sevebilirsin...